16 Nisan 2011 Cumartesi

Fener Haketti

Gaziantep bu akşam beni hayal kırıklığına uğrattı.Maçtan önce tahminimde,Gaziantep'in rakibin oyununu bozmaktansa,kendi futbolunu oynamaya çalışacağını düşünüyordum.Ama beni daha ilk 10 dakikadan yanılttılar.Oysaki hücum hatları ligin en formda oyuncularından oluşmaktaydı.Wagner,Olcan,Popov ve Cenk'in oluşturduğu bu hat bu akşam istediklerini yapamadılar.Zaten yapmalarına da imkan yoktu.Tolunay Hoca,eski zaman taktiklerine dönüp,yine yeniden defansif anlayışa bürününce,bu güzelim adamlar kayboldu gitti sahada.Ha Fenerbahçe oynatmadı diyenler de olabilir ama ben buna asla katılmıyorum,bu adamlar top almak için sürekli geriye gittiler,defans hattıyla hücum hattı arasında epey bir mesafe oluştu,hele Cenk Tosun geldiğinden beri en silik oyununu oynadı,zaten bu şartlarda iyi oynamasını beklemek te hayalcilik olurdu.

Fenerbahçe ise oynaması gerektiği gibi oynadı,maçın başlarında penaltıları verilmiş olsaydı,çok daha önceden maçı koparabilirlerdi.Geri kalan 6 hafta da en zor maçları bu maçtı.Buca,İ.B.B,,Ankaragücü,Karabük ve Sivas'ın Fenere çelme takacağını sanmıyorum.Trabzon ne yapıp edip,geri kalan 6 maçı kazanmalı.Onlarda o futbolla bunu başarabilirlermi bilmiyorum.

Bu arada Lugano ve Emre hakkında birşeyler söylemek istiyorum.Bu akşam Gaziantep'li oyuncuları sabırlarından dolayı kutlamak lazım.Şahsen ben futbolcu olsam,her türlü cezayı göze alıp,bu adamların futbolculuk hayatını bitirmek için elimden geleni yapardım.Bu kadar itici,adi,şerefsiz futbolcular yeryüzünde yoktur.Lugano'nun bir pozisyonda bilerek Wagner'in ayağına bastığı pozisyonda kırmızı kart görmemesi,Emre'nin hemen her pozisyonda sarı kartı olmasına rağmen,götüne birşeyler kaçmışcasına hakeme itraz etmesine rağmen kırmızı kart görmemesini de hakemin insafına bırakıyorum.Bu adamlar yüzünden Fener'in hiç bir maçını izlemek istemiyorum.Sezon sonunda Fenerbahçe'nin şampiyon olmasından çok,bu insan müsveddelerinin sevinmesine üzülüceğim...

2 yorum:

  1. Bloglarda dolaşıken yazını okudum. Tamam fanatiksin eyvallahta bukadarda at gözlüklü olunmazki birader ! Luganoya emre güngörün yaptıklarınıda bir izle sana zahmet. Yani bu ülede luganoya ayrı bir faul yorumumu var niye bu adam her ceza sahasına girdiğinde saçmasapan itmelere hayvanlıklara maruz kalıyor bunu görebildinmi?

    YanıtlaSil
  2. Ceza sahası içinde yaşananlara lafım yok,Emre Güngör yapıyorsa,Lugano'da yapıyor.Hemen her maçta benzer pozisyonlar oluyor.Bu durumu tek bir futbolcuya yüklemek mantıksız olur.Ama Lugano'nun Wagner'e yapmış olduğu hareketin hiç bir izahı yok,daha geçen hafta buna benzer bir hareketten Kazım kırmızı kart gördü.Ama bu adamın bu ve buna benzer yaptığı hareketler hep es geçiliyor.Ayrıca bu adam Fener'de değil de Galatasaray'da oynasaydı eminim sizde benimle aynı duygular içerisinde olacaktınız.
    Ayrıca fanatik olduğum doğru ama olaylara tamamıyle at gözlüğüyle bakmıyorum.Eğer bakmış olsaydım,Fener Haketti diye bir başlık açmazdım,ayrıca Fenerbahçe'nin penaltıları verilmiş olsaydı,daha rahat kazanırlardı da demezdim.İnsanları etiketlemeden önce biraz daha mantıklı olun lütfen...

    YanıtlaSil