26 Şubat 2011 Cumartesi

Gidin Artık

Galatasaray'ıma,Armaya canım feda.Yensin,yenilsin farketmez,sevgim azalmaz,aksine her geçen gün daha büyür.Üstelik benim bu sevgiden hiç bir menfaatim yok,insan sevdiği kadından bile fedakarlık bekler,ilgi bekler,sevgi bekler.Ben Galatasaray'ımdan hiç bir şey beklemedim.Senelerdir karşılıksız sevdim,yendi sevdim,yenildi daha çok sevdim.Benim isyanım Galatasaray'a olamaz,benim isyanım,bu yüce takımın bünyesinde bulunan ruhzuslara,paragözlere ve arma sevgisinin yakınından geçmeyenlere.Taraftarı müşteri gibi gören,her başarısızlıkta suçu futbolculara ve teknik direktöre bağlayan,her geçen gün koskoca Galatasaray'ı taşakoğlanına çeviren yönetimedir isyanım.Allahınızı seviyosanız gidin artık bu klüpten,birazcık haysiyetiniz,gururunuz varsa bırakın gidin.Yine suçu futbolculara keseceksiniz,Hagi'ye keseceksiniz.Ulan Skibbe suçlu,Rijkaard suçlu,Gerets suçlu,Lincoln suçlu,Elano suçlu,Jo suçlu,Dos Santos suçlu,Keita suçlu da siz mi masumsunuz?Kaç yıldır başarısızlığın faturasını bu adamlara ödettiniz de,ne değişti?Şimdi başarılımıyız?Her geçen gün daha da dibe vuruyoruz.Bir kez de şu hesabı siz ödeyin be!!!

1 yorum:

  1. Daha takım BİLE olamamışken nasıl olup da başka bir takımı yenme, şampiyon olma hayali kurabiliriz..

    YanıtlaSil