3 Mart 2011 Perşembe

Hesap Kankaya Kaldı

Kupaya vedanın bir bedeli olmalıydı.Ve bu bedelde,taraftarın ciddi anlamda hoşlanmadığı Adnan Sezgin'e ödetildi.Gerçi Adnan Polat'ın dediğine göre kendisi istifa etmiş.ama bana inandırıcı gelmedi.Ne de olsa kankası,ben gönderdim demesi olmazdı.
Son yıllardaki her başarısızlıktan sonra kopan kelleler bu takımı düzeltmedi.Gerçi kopan kelleler,genelde futbolcu ve hocalara aitti.Bu sefer bi değişiklik oldu ve süper profesyonel idari menajer!!! Adnan Sezgin'in kellesi koptu.Hayırlara vesile olsun demek isterdim ama çok şey farkedeceğini sanmıyorum.Ben yönetimin istifa etmesini beklerdim ve vizyon sahibi bir yönetime kavuşmamızı isterdim.Ama böyle bir vizyonsa sahip olacak insanların oluşturacağı bir yönetim olurmu,o da muamma.
Martın 20 nde Fenerbahçe ile maçımız var.Şu şartlarda onlara diş geçirmemiz zor.Onlara yenilirsek,birilerinin daha kellesi kopar bu sefer piyango Hagi'ye vurur,sonra genel kurul olur Adnan Polat'ta gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder