2 Mart 2011 Çarşamba

Olmuyor

Kapasitemiz bu kadar.İnanın bundan iyisini oynayamazdık,bu takımla.Gaziantep sadece skoru korumaya çalıştı,özellikle ilk yarının büyük bir kısmında topun sahibi oldular.Ama hücumu düşünmediklerinden pozisyon üretemediler.Çok fazla hücum yapmamıza rağmen gollük pozisyonlar bulduk.Benim saydığım 5 net pozisyonumuz var,ama olmadı.Kazanamadık,ortalamanın üstünde oynadık ama olmadı.Bu maçı kazanmayı en çok isteyen adam Milan Baroş'tu.Yırtındı durdu 90 dakika,asla pes etmedi.Sökülen korner direğini koşarak yerine dikmesi görülmeye değerdi.Bu adamdaki hırsa bayılıyorum.Keşke kazansaydık,en çok Milan Baroş adına sevinecektim,olmadı.Bu sene hiç olmadı zaten,olmayacak ta.Hedefsiz kaldık.Önümüzdeki seneye Avrupa yok,zaten bu sene de yoktu,seneye de olmayacak.Böyle gitmez,bir çare bulunmalı.Savaş başlamalı,savaş.Galatasaray'ın itibarını yerine getirecek,savaşan insanlar lazım.Bir kere tıpkı Milan Baroş gibi savaşan yıldız lazım,her şartta takımını destekleyecek,daha maç bitmeden,maçın içinde futbolcusunu yuhalamayacak taraftar lazım,taraftarı müşteri gibi görmeyen,tabiiri caizse her fırsatta taraftarını sikmeye çalışmayan bir yönetim lazım,Galatasaray'a sahip çıkacak,elin maskarası olmayacak,5 para etmez ibnelere kul köle olmayacak yönetim lazım.Galatasaray'a Galatasaray adına yakışan insanlar lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder