16 Mart 2011 Çarşamba

Şereftir Seni Sevmek


-''Manyakmısın oğlum sen,bu maçın neyini izliyeceksin?
-''Taa İstanbullara gidip Fenerin fark atmasını mı izleyeceksin?
-''Ne iddianız varda gidiyosun?
-''Yemişsin sen kafayı?

Galatasaray-Fenerbahçe maçına gideceğimi söylediğimde çevremdeki insanların verdiği tepkilerdir,yukarıda yazılanlar.Doğru ya benim ne sıkıntım varda gidiyorum bu maça?Manisa nere İstanbul nere.Harcadığın para bir yerde,çekeceğin yorgunluk bir yerde.Üstüne bir de gelmesi oldukça muhtemel olan mağlubiyetin sancısı da var.Yani akıl karı değil!!!

Eğer ben Galatasaray'ı sadece başarısı için sevmiş olsaydım,bu takıma sadece iyi günde sahip çıksaydım,destekleseydim.Bir çeşit ego tatmini aracı olarak görseydim Galatasaray'ı,Bu maça asla gitmezdim ve yukarıda yazdığım düşüncede olurdum.Ama ben öyle bir GALATASARAY'lı değilim.GALATASARAY'lılık damarlarma kadar işlemiş,canımdan bir parçadır GALATASARAY,günün her saatinde en az 2-3 kez aklıma gelir GALATASARAY,hemen herşeyi GALATASARAY'a göre ayarlarım,kendimi bildim bileli GALATASARAY aşığıyım.Hiç bir zaman azalmadı,aksine daha da arttı bu sevgi.Ha birçok insan anlamaz bu duyguyu,anlam veremez,saçma gelir.Öyle düşünen insanlara da saygım var.Kimse kimseyi bütünüyle anlamak zorunda değil,açıkcası bu halimin insanlara tuhaf gelmesi de umurumda değil.Ben böyleydim,böyleyim ve hep böyle kalacağım.Ömrümün sonuna dek GALATASARAY'ın peşinden gideceğim.

Türkiye'de taraftar profili başarıya endeksli.Benim gibileri kesinlikle azınlıkta kalır.Kimsenin taraftarlıklarını sorgulamak haddime değil,yanlış anlaşılmasın ama benim kriterlerime göre,taraftarlık,gönül verdiği takımın her zaman yanında olmasından geçer.Nasıl ki başarılar geldiğinde,seviniliyorsa ve takıma destek olunuyorsa,başarısızlıkta da takımının yanında olmalı,hatta daha fazla sahiplenmeli.

Galatasaray çok kötü dönemden geçiyor.30 yaşına merdiven dayamış biri olarak,Galatasaray'ın bu kadar berbat durumlara düştüğünü hatırlamıyorum.Ama şu varki bu dönemde daha çok bağlandım Galatasaray'a,Çünkü bu takım bana hayatımda belki de bir daha yaşayamacağım sevinçleri yaşattı bana.Bunca zaman beni mutlu etti.Yaşadığım bu mutlulukların elbet bedeli olmalı.Ve şu an o bedeli ödüyoruz belkide.Hepimizin öyle ya da böyle Galatasaray'a vefa borcu var.Esas şimdi Galatasaray'a daha fazla destek olunmalı,her zamankinden daha çok sevilmeli Galatasaray,her zamankinden daha çok desteklenmeli.Eğer tepki verilecekse Galatasaray'ı bu hale getirenlere verilmeli.Yönetimine,teknik direktörüne,futbolcusuna (maç esnasında olmamak şartıyla) tepki verilmeli.Yani şahıslara verilmeli.Galatasaray'a tepki olmaz,olmamalı!!!Tribünler boş kalmamalı.Hele Fenerbahçe ile oynanacak maçta asla boş olmamalı tribünler.

Cuma günü büyük bir heyecan ve umutla yerimi alacağım Aslantepe'de.Bütün benliğimle Galatasaray'ın yanında olacağım.Ona olan sevgimi haykıracağım saaatlerce.Sonunda mağlubiyet dahi olsa asla pişman olmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder