24 Aralık 2010 Cuma

Emre Belözoğlu:"G.Saray forması değişik gelmişti"


2008 senesine kadar en sevdiğim futbolcuların başında gelirdi.Tarihimizin en başarılı dönemlerin de takımın genç yıldızıydı.Sahada basmadık yer bırakmayan,forması uğruna elinden gelen herşeyi yapan,kaybetmeyi asla tahammülü olmayan, gün geçtikçe parlayan bir yıldızdı.Ve ben o çocuğu çok seviyordum.O dönem çoğu kişinin dilinde Hagi ve Hakan Şükür varken benim dilimde hep onun ismi vardı.Çok severdim Emre Belözoğlu'nu.
2008 bahar aylarında,transfer dedidokularının yeni yeni başladığı dönemlerde,hep Fenerbahçe'ye geleceği söyleniyordu.İşin aslı ben pek önemsemiyordum.Hemen her transfer döneminde adı Fenerle anılırdı zaten,avrupa yollarına düştüğünden beri.2008 avrupa kupası heyecanını yaşarken bir gün gerçektende Fenerbahçe'ye transfer olduğunu öğrendim.O an yaşadıklarıma benzer bir duyguyu 9-10 yaşlarındayken yaşamıştım.Tanju Çolak Fenerbahçe'ye transfer olduğunda.İlk duyduğumda çok üzülsemde,çocukluktanmıdır bilmem sonradan unutuvermiştim.İnter zamanlarında kendisiyle yapılan bir röportajını izlemiştim,tam olarak tarihi veremiyorum.O dönemlerde Galatasaray şampiyonluk yolunda Fenerbahçeyle çekişiyordu.Kendisine dileklerini ve tahminlerini sordular,o da Galatasaray'ı şanslı gördüğünü ve kalbinin Galatasaray'la olduğunu söylemişti.Keşke o videoyu bulsamda yayınlayabilsem.Belki de o röportajdan sonra aklıma kazındı,Emre'nin asla Fenerbahçe'ye gitmeyeceği fikri.Ama gitmişti ve kendimi aldatılmış gibi hissetmiştim.Ona olan sevgim zamanla bitti ve büyük bir nefrete döndü.Bir zamanlar Galatasaray için kendini yırtan adam şimdi Fenerbahçe için daha beterini yapıyordu.Bunu kabullenemedim bir türlü ve  Emre'yi hala o formayla görmeye alışamadım.Yani bana da o formayla görünmesi değişik geliyor ve gelmeye de devam edecek.
Aslolan şu ki ben Galatasaray'lıyım ve esas sevgim de Galatasaray'a.Bir futbolcuyu ne kadar çok seversem seveyim,sevginin devam etmesi  Galatasaray'a bağlıdır.Boşuna dememişler ''Bize her sevdadan geriye kalan sadece GALATASARAY''...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder