13 Ocak 2011 Perşembe

Fenerbahçe'nin mağlubiyetlerine eskisi gibi sevinememek



Nasıl ki kendimi bildim bileli Galatasaray'lı isem,aynı zamanda kendimi bildim bileli Fenerbahçe'den nefret ediyorum.Hiç bir kulvarda Fenerbahçe'yi desteklemedim,hep yenilsin istedim ve istiyeceğimde.Bu nefret hep vardı bende,hiç bir zamanda söylemekten çekinmedim.Ne varki son zamanlarda Fenerbahçe'nin mağlubiyetlerine sevinemiyorum.Tabii bu durumda bizim tarihimizin en berbat dönemini geçirmemizinde etkisi büyük.Bir şekilde sevinme hakkımı kendimde bulmuyorum,komik geliyor bana.Evet Fenerbahçe bugün hakikaten rezalet bir skor aldı,Türkiye Kupasında 3'te 0 çekti.Ligde bizden daha iyi konumda olsalar dahi liderin çok gerisindeler ve şu anki form durumlarıylada aradaki farkı kapatmaları çok zor .Sözün özü iyi değiller,ama ne yazıkki biz de hiç iyi değiliz.Hal böyle olunca Fenerbahçe'nin mağlubiyetlerinin de bir anlamı olmuyor artık.Biz bir an evvel toparlanıp,adamakıllı futbol oynayıp,seri galibiyetler almadığımız müddetçe de bir anlamı olmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder