20 Ocak 2011 Perşembe

Yekta Kurtuluş Galatasaray'da

Az önce Lig Tv'nin kendisiyle yaptığı röportajı referans alarak,Galatasaray'lı olduğunu öğrendim.İşin aslı transfer resmi sitede açıklanmadığı müddetçe kesin konuşmam ama bu sefer transfer kesin gibi duruyor.Öncelikle Galatasaray'a gelmesini en çok istediğim yerlilerin başında geliyordu Yekta.Ancak uçuk bonservis fiyatlarından dolayı geleceğine pek ihtimal vermemiştim.malum bizim yönetimimiz yerli transferinde daha çok bonservisi elinde olan oyuncuları alıyordu.Yazılanlara göre 4 milyon Euro artı alt yapıdan bir oyuncu karşılığında transfer edilmiş.Bana kalırsa uygun bir bonservis bedeliyle gelmiş.Mehmet Topuz'un 9,İsmail Köybaşı'nın 6 milyon Euro ettiği transfer borsasında gayet normal bir bedel.

Yekta çoğumuzun bildiği üzere,orta sahanın hemen her yerinde oynayacak bir kapasiteye sahip.Ofansif özelliği olan bir orta saha.Tekniği gayet iyi.Tahminen Hagi kendisini forvet arkası ve sol açık olarak oynatabilir.Bu bölgeye zenginlik katacağı kesin ve geleceği olan bir yıldız adayı.Transferine sevindim.Ayrıca Galatasaray'lı olduğunu söyledi,bu birçoğumuza inandırıcı gelmeyebilir ama o geçen sene bize ASY'de attığı golden sonra sevinmeyerek bunu göstermişti.Mevcut yerli oyuncular içerisinde bana hangilerini istersin deselerdi,listenin ilk sırasında Yekta'nın adı olurdu.Umarım takımımıza en kısa zamanda uyum gösterir ve yeni bir yerli yıldızımız olur.Hoşgeldin YEKTA...

1 yorum:

  1. Mükemmel bir transfer süper ligden gözüm kapalı alacağım 2-3 adamdan biri.. Hagi'nin orta sahada sağa yakın deneyeceğini tahmin ediyorum ama dediğin gibi her yerinde oynayabilir.

    YanıtlaSil