18 Ocak 2011 Salı

MP Antalya 0 Galatasaray 0 / Yeterli Sonuç,Sıkıcı Futbol


Gruptan çıkma adına gereken skoru aldık.Ne var ki oynanan futbola methiyeler dizmek imkansız.Zaten beraberliğin yeterli göründüğü,karşı takımın bizden iyi olduğu ve deplasmanda oynadığımız maçlarda başarılı olma ihtimalimiz yüksek.Çünkü takımın amacı ilk etapta gol yememek.Gol atmak üzerine fikirleri çok çok az.1 Haftada oynadığımız 3 maçta girdiğimiz gol pozisyonu 10'u geçmez.Üstelik oynadığımız takımlardan bir tanesi de 2.lig klasman takımı,varın gerisini siz hesap edin.Başkasını bilmem ama ben böyle defansif bir futbol istemiyorum.Hani dersin önce defansı yerleştir sonra hücum gücünü yükseltirsin.Ama bu takımda hücum gücünün yükselmesi mümkün değil.Bir Arda'nın üzerine olmaz hücum gücü.Forvetin yok!,topu hücum hattına,2 saat eveleyip gevelemeden atacak orta saha oyuncun yok!Yönetim hala 10 numara derdinde,ulan dünyanın en iyi 10 numarasını getir,arkasında oynayacak 2'li yok bu takımda.Hala ottan boktan olaylarla gündemi meşgul ediyorlar.Milletten özür üstüne özür dileyeceğinize,şu takıma faydalı olabilecek adam transfer edin kardeşim.o güzelim statda bu takımla ne halt edebileceğini sanıyorsun.Al haftaya tipik bir Rıza Çalımbay takımıyla oynayacağız.Bu adamın bize attığı badiklerin haddi hesabı yok.Bu boktan hücum hattıyla belkide hiç pozisyona giremeden maçı bitirceğiz.En iyi alacağımız skor da beraberlik olur,mağlubiyette hayli olası.Yazık çok yazık.

Şimdi bakıyorum,Kewell dönse diyorum,Baroş dönse diyorum,Neill gelse de Cana adam gibi yerinde oynasa diyorum.Belki bir nebze daha etkili olabiliriz ama ne Baroş'un ne de Kewell'ın devamlılığı yok,bu adamlara güvenip yola devam edemezsin,bakın geçen sene kaç ay forvetsiz oynadık,nasıl olurda bunlardan ders çıkarılmaz,aklım almıyor.Takımın görüntüsü genel itibariyle beni memnun etmiyor,kimseyi de memnun ettiğini sanmıyorum.Bunca olumsuz tablonun içinde yüzümü güldüren tek isim var o da Culio.Açıkcası bu kadar iyi çıkacağını hiç düşünmezdim.Bir kere savaşcı bir oyuncu ve tekniği de vasatın üstünde.Topu çok iyi saklıyor,pas yüzdesi yüksek.Acaba diyorum Hagi kendisini orta sahanın göbeğinde oynatsa daha iyi olmazmı?.Açıkcası o bölge de başarılı olacağını düşünüyorum.Kewell'ın dönmesi sonucu,belki o bölgeye Ayhan'ın yerine monte edilebilir.3 maçta gördüğüm kadarıyla takıma faydalı olabilecek bir oyuncu,umarım yanıltmaz beni.Arda sakatlandıktan sonra ikili mücadelerde çok ürkek,dripling özelliği zaten çok iyi değildi ama şimdi nerdeyse sıfıra inmiş.Aydın'ın hazırladığı bir pozisyonda,topla ilerlemek yerine vurmayı denedi ve bizi olası bir golden etti.İlerleyen haftalarda toparlanmasını ümit ediyorum.Onun dışında Cana'yı çok beğendim ama kendisinin Neill'ın gelişiyle beraber esas yerine geçeceğini umut ediyorum,o zaman daha da faydalı olacaktır takıma.Culio-Cana etkili bir ikili olabilir.Gerekirse Arda sol tarafa çekilip,forvet Arkasında da oynatılabilir Culio.Tabi bunlara karar verecek olan tek yetkili Hagi.İlerleyen haftalarda ne gibi kararlar vereceğini göreceğiz.Son 1 haftada oynadığımız 3 maçtan da keyif alamadım ve geleceğe dair umut göremedim.Her maçımız böyle sıkıcı ve boktan geçecekse vay bizim halimize...

1 yorum:

  1. Culio çok iyiydi. Orta sahaya renk getirdi. Onun kadar olmasada, ilerde onun yokluğunda Insua'nın da orta saha oynayabileceğini düşünüyorum. En azından M.Sarp'tan çok daha iyi oynar bence.

    YanıtlaSil